Niemcy to państwo położone w środkowo-zachodniej Europie składające się z 16 krajów związkowych tzw. landów, które posiadają dużą autonomię (m. in. własne konstytucje, rządy, parlamenty). Graniczy z Danią, Holandią Belgią, Luksemburgiem, Francją, Szwajcarią, Austrią, Czechami i Polską. Posiada największą liczbę ludności spośród wszystkich krajów Unii Europejskiej. Większość populacji (74%) mieszka w miastach. Niemcy jako republika federalna posiadają rząd wybierany przez Bundestag, czyli niższą izbę parlamentu. Na jego czele stoi kanclerz, w którego rękach skupiona jest właściwie władza wykonawcza. Prezydent pełni w zasadzie funkcję jedynie reprezentacyjną. Ma też niewielki zakres uprawnień, jeśli chodzi o sądownictwo. Władza prawodawcza należy do wyższej izby parlamentu, czyli Bundesratu (Rada Federalna Niemiec), a ustawodawcza do do obu izb parlamentu. Większość ministerstw ma swoje siedziby w stolicy federalnej, tj. w Berlinie. Niemcy są członkiem Unii Europejskiej, ONZ, OECD, G8, G20, NATO, Międzynarodowego Funduszu Walutowego oraz Banku Światowego. Posiadają silnie rozwinięta gospodarkę rynkową, która należy do największych w Europie i na świecie. W 2013 roku tutejszy PKB wynosił 43,4 tysiąca dolarów na jednego mieszkańca. Chcesz skutecznie reklamować się na terenie Niemiec? skorzystaj z naszej usługi – pozycjonowanie Niemcy. Głównymi surowcami mineralnymi Niemiec są: nikiel, sól kamienna i potasowa, węgiel kamienny i brunatny (największe wydobycie), potas, uran, miedź, gaz ziemny, rudy żelaza oraz drewno. Najważniejszymi gałęziami gospodarki są: przemysł rafineryjny, hutniczy, elektromaszynowy, energetyczny oraz chemiczny. Jedną trzecią produkcji krajowej stanowi eksport. Na rynki zagraniczne Niemcy wysyłają przede wszystkim: narzędzia przemysłowe, maszyny, samochody, chemikalia, elektronikę, tekstylia, stal, aparaturę precyzyjną, węgiel kamienny i brunatny, tworzywa sztuczne, nawozy i artykuły rolno-spożywcze. Rolnictwo w Niemczech jest silnie zmechanizowane i schemizowane, a tereny uprawne mimo słabych gleb stanowią ponad połowę całego obszaru kraju. Uprawia się zboża (pszenicę, żyto, jęczmień, owies), buraki cukrowe, ziemniaki, warzywa, winogrona, rzepak oraz chmiel. Ponadto hoduje się trzodę chlewną i bydło. Wiemy jak dotrzeć do klientów na rynku niemieckim, nasza usługa „pozycjonowanie Niemcy” to dedykowana forma reklamy, profilowana i skuteczna.
Pozycjonowanie stron w Niemczech:
Pozycjonowanie stron internetowych w Niemczech może być trudnym i wymagającym przedsięwzięciem ze względu na unikalne wymagania kulturowe, językowe i ekonomiczne. Pozycjonowanie strony internetowej na rynku niemieckim wymaga zrozumienia lokalnych zwyczajów, zainteresowań i trendów branżowych. Dokładne badania statystyk branżowych oraz trendów zaangażowania w sieci pozwolą na wyróżnienie się Twojej strony na tle konkurencji, a także dostarczenie treści, które są istotne i dostosowane do konkretnych odbiorców. Dzięki przemyślanemu pozycjonowaniu, świadomej strategii treści i dokładnej analizie zachowań konsumenckich na rynku niemieckim, możesz stworzyć udaną stronę internetową na tym zróżnicowanym i wyjątkowym rynku.