FAQ

Najczęściej zadawane pytania. Przeczytaj, na czym polega pozycjonowanie i dlaczego warto w nie zainwestować.


 

Pozycjonowanie jest formą szeroko pojętej reklamy internetowej, reklamy taniej, a przede wszystkim skutecznej. Dzięki specyficznej formie dystrybucji może trafić do wyselekcjonowanej grupy świadomych odbiorców zainteresowanych konkretnym produktem, usługą. Ograniczenie lub całkowite wykluczenie elementu przypadkowości pozwala zwiększyć efektywność tego rodzaju przekazu. Niemałą rolę gra w tym wypadku czynnik ekonomiczny. W porównaniu do innych odmian marketingu, pozycjonowanie nie wymaga dużych nakładów kosztów na kampanię, a rosnąca liczba użytkowników Internetu gwarantuje duży zasięg.

 

Jest to działanie zmierzające do osiągnięcia przez stronę internetową jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarek internetowych, jeśli chodzi o określone frazy i słowa kluczowe. Pozycjonowanie opiera się na czynnościach zarówno wewnątrz witryny (optymalizacja), jak i poza nią. Pozwala zajmować czołowe miejsca w rankingach wyszukiwarek, co przekłada się na ilość użytkowników odwiedzających stronę i znacząco wpływa na ilość pozyskiwanych klientów.

 

Badania dowodzą, że internauci najczęściej klikają w linki wyświetlające się na pierwszej stronie wyników, a konkretniej na trzech pierwszych pozycjach.
Dlatego odpowiednie wypromowanie strony zwiększa jej popularność (ruch na stronie), a jednocześnie pozwala wyprzedzić konkurencję. Obecność w sieci podnosi wiarygodność usługi, oferty, produktu, firmy, wpływa na umocnienie wizerunku.

Ważnym elementem jest też optymalizacja strony, czyli takie dopasowanie treści oraz kodu, by serwis wyróżniał się, dobrze indeksował się w wyszukiwarce, a przy tym był przyjazny dla użytkownika.

 

Podniesienie pozycji strony internetowej w Google może pojawić się już po 3-5 tygodniach. Okres oczekiwania na top 10 jest w dużej mierze uzależniony od budowy strony internetowej i uzupełnienia jej wartościową treścią oraz od konkurencyjności danej branży. Pozycjonowanie to proces czasochłonny i długotrwały ale z długiej perspektywy jest bardzo opłacalne.

 

Zajmujemy się pozycjonowaniem ( w tym także zagranicznym ) od prawie 15 lat. Wiemy co zrobić, aby pomóc stronie promującej biznes naszego Klienta zaistnieć poza granicami Polski. Taką właśnie pomoc zapewniliśmy już ponad 100 witrynom. Jakie konkretnie działania przeprowadzimy? Zaczniemy od dokładnego sprawdzenia ofert tych firm, które działają w tym samym segmencie rynku co Ty i są konkurencją dla Twojego biznesu. Dowiemy się, jakie są tendencje SEO dla tej branży, którą reprezentujesz na obszarze wybranego przez Ciebie państwa. Kolejnym krokiem będzie ustalenie fraz kluczowych, które w tym przypadku będą najbardziej skuteczne. Przyjrzymy się również dokładnie Twojej stronie internetowej. Być może konieczne okażą się pewne poprawki służące temu, aby wyglądała ona bardziej atrakcyjnie dla oka odwiedzającego ją internauty oraz umożliwiała skuteczne pozycjonowanie słów kluczowych poza Polską.

 

Jeżeli prowadzisz firmę i chcesz dotrzeć z jej ofertą także do klientów nie mieszkających w Polsce, powinieneś/aś rozważyć możliwość zamówienia usługi pozycjonowania zagranicznego. Umożliwi to stronie Twojej firmy zajęcie wysokiego miejsca w rankingu wyszukiwarki Google w innym niż Polska kraju. To z kolei przełoży się na liczbę internautów zaglądających na Twoją witrynę a w konsekwencji na rosnącą liczbę zamówień oferowanych przez Ciebie produktów lub usług. Jesteśmy w stanie zapewnić stronie Twojej firmy zwiększoną popularność na terenie wybranego przez Ciebie kraju.

Oferta Twojej firmy jest na tyle ciekawa, że zainteresować się nią mogą ludzie mieszkający poza granicami naszego kraju? Jesteśmy gotowi pomóc Ci w znalezieniu takich osób. Cechą charakterystyczną pozycjonowania zagranicznego ( zgodnie z jego nazwą ) jest to, że działa ono na terenie kraju, który wybrany został przez Klienta jako cel promocji jego biznesu. Wybierzemy takie słowa kluczowe w języku, jaki jest używany w tym kraju, aby zapewnić stronie naszego Klienta wysokie miejsce w wynikach wyszukiwarki Google.

 

Musisz pamiętać o pewnej istotnej kwestii- strona internetowa Twojej firmy musi być dostępna w tym języku, w którym wybrać mamy słowa kluczowe. Jeżeli pojawiły się u Ciebie wątpliwości lub pytania dotyczące zasad działania pozycjonowania zagranicznego, zapraszamy do kontaktu z nami poprzez mail lub telefon.

 

Oferta pozycjonowania zagranicznego skierowana jest do tych osób zajmujących się biznesem, które chcą wyjść ze swoją działalnością poza granice naszego kraju wykorzystując przy tym możliwości, jakie daje internet. Pozycjonowanie zagraniczne zapewni Twojej firmie wysoką pozycję w wynikach wyszukiwarki Google, co przełoży się na liczbę osób odwiedzających stronę a w konsekwencji na liczbę złożonych zamówień. Pomożemy Ci być widocznym w internecie na terenie dowolnie wybranego przez Ciebie kraju.

Porównamy ofertę Twojej firmy z tym, co ma do zaoferowania jej konkurencja. Zorientujemy się, jakie tendencje SEO dominują aktualnie w Twojej branży na obszarze państwa, w którym chcesz zaistnieć. Kolejnym krokiem będzie ustalenie tego, które z fraz kluczowych okażą się w Twoim przypadku najbardziej skuteczne. Dokonamy również oceny Twojej strony internetowej. Jeżeli uznamy to za konieczne, zaproponujemy wprowadzenie zmian, dzięki którym witryna Twojej firmy będzie prezentować się bardziej atrakcyjnie i nowocześnie a do tego będzie lepiej przygotowana do pozycjonowania słów kluczowych poza granicami naszego kraju.

Oferta Twojej firmy jest na tyle oryginalna, że mogą się nią zainteresować także osoby mieszkające poza Polską? Możemy pomóc Ci znaleźć nowych klientów za granicą. Pozycjonowanie zagraniczne zgodnie ze swoją nazwą działa w wybranym przez naszego Klienta kraju. Przygotujemy taką listę słów kluczowych, która umożliwi Twojej stronie pojawienie się na wysokim miejscu w rankingu Google w tym państwie. Mamy prawie 15-letnie doświadczenie w tego typu działalności, wiemy więc co zrobić, aby osiągnąć założone przez nas cele. Dzięki nam ponad 100 stron zyskało dużą popularność poza granicami Polski, w różnych krajach świata. Jeżeli zlecisz to zadanie właśnie nam, możesz być pewien, że zostanie zrealizowane profesjonalnie i co najważniejsze- skutecznie.

Musisz pamiętać o tym, że treści na Twojej stronie internetowej muszą być widoczne w tym języku, w którym zastosowane będą słowa kluczowe. Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta a masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Chętnie wyjaśnimy wszystkie wątpliwości dotyczące oferowanej przez nas usługi pozycjonowania zagranicznego.

 

Inwestowanie w pozycjonowanie za granicą jest niezbędne dla każdej firmy, która chce zwiększyć swoją widoczność i rozszerzyć działalność na nowe rynki. Korzystanie z usług firmy specjalizującej się w SEO (Search Engine Optimization) jest najbardziej efektywnym sposobem wejścia Twojej firmy na rynki zagraniczne. Praca z doświadczonym zespołem profesjonalistów pozwala na korzystanie z najnowszych narzędzi, praktyk i strategii dostępnych dla pozycjonowania za granicą. Dzięki ich wiedzy, firmy mogą generować dużą obecność w krajach docelowych bez konieczności dokonywania dużych inwestycji w zaplecze i content, lub zmagania się z ręcznymi procesami pozycjonowania. Co więcej, zlecenie pozycjonowania za granicą wiarygodnemu dostawcy zapewnia również dodatkowe korzyści, takie jak bieżące audytowanie strony i rozwiązywanie problemów związanych z pozycjonowaniem w miarę ich pojawiania się. Korzystając z wiedzy oferowanej przez wyspecjalizowany zespół zajmujący się pozycjonowaniem, firmy mogą zwiększyć swój zasięg i zyskowność, jednocześnie zmniejszając ryzyko i koszty związane z pozycjonowaniem za granicą.

Zamów darmowy audyt swojej strony

Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

Skontaktuj się z nami