Pozycjonowanie to forma reklamy internetowej, która jest bardzo skuteczna, a przy tym tania. Stwarza możliwość dotarcia do wyselekcjonowanej grupy potencjalnych klientów z USA, którzy mogą być zainteresowani konkretnym produktem lub usługą.
Wykluczenie elementu przypadkowości lub częściowe jego zniwelowanie pozwala uzyskać większą efektywność takiego przekazu. Czynnik ekonomiczny ma w tym przypadku duże znaczenie. W porównaniu do innych narzędzi używanych w marketingu pozycjonowanie nie wymaga dużych pieniędzy, do tego stale rosnąca liczba internautów jest gwarancją dużego zasięgu.
Na czym polega pozycjonowanie?
Jest to działanie, którego celem jest osiągnięcie przez daną stronę internetową jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania, biorąc pod uwagę określone słowa kluczowe i frazy. Pozycjonowanie oznacza działania zarówno wewnątrz strony (optymalizacja), jak i poza nią. Wszystkie te czynności pozwalają zająć wysokie miejsce w rankingu wyszukiwarek, co automatycznie wiąże się ze wzrostem ruchu na stronie internetowej, a co za tym idzie, większą liczbą pozyskanych klientów.
Wyniki badań dowiodły, że internauci najczęściej klikają w linki wyświetlające się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, a dokładniej w te na trzech pierwszych pozycjach.
Umiejętne promowanie strony w USA zwiększy liczbę osób ją odwiedzających, stwarzając jednocześnie szansę na wyprzedzenie konkurencji. Aktywna obecność w internecie zwiększa wiarygodność oferty, usług, firmy czy produktu, tworząc tym samym korzystny wizerunek przedsiębiorcy. Trzeba również pamiętać o optymalizacji strony, czyli dopasowaniu kodu i treści w taki osób, aby serwis wyróżniał się wyglądem i był dobrze indeksowany w wyszukiwarce.
Nasi klienci mają dostęp do monitoringu on-line. W każdym momencie mogą sprawdzić, na jakiej pozycji pod kątem słowa kluczowego znajduje się ich witryna. Nasi profesjonaliści przeanalizują budowę strony pod kątem jej dopasowania do możliwości pozycjonowania słów kluczowych w USA. Ich fachowa opieka nad Twoją witryną sprawi, że wzrośnie szansa na skuteczne wypozycjonowanie jej za granicą.